Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inauguracja, reklama, werbowanie...
#1
Star 
Witam starych wyjadaczy Cry , witam debiutantów  Cool 

O tych drugich dziś troszkę więcej jak i najwcześniej, dopóki gramatyka nam pozwala.
Temat jest skierowany wyłącznie do administracji(czyt. osób decyzyjnych) i jest on w formie Q&A.
Pozwoli nam to nakreślić plan działania oraz rozwoju jak i rozwiąże wszelkie niejasności.

Cytat:Public discussion? Ku de mą?


  1. Szacowana data startu? (przybliżona, np. druga połowa lipca, pierwszy weekend sierpnia itd.)
  2. Macie w planach jakąkolwiek strategie marketingową w celu promocji i dotarcia do jak największej ilości graczy? (np. film na YouTube, baner dla innych serwisów, grafika zachęcająca do wejścia na stronę itd.)
  3. Jeżeli istnieje pomysł na promocję to czy jest już wersja w języku angielskim?
  4. Jeżeli na ten moment brak jakiejkolwiek reklamy to czy powstanie przynajmniej wątek na forum by wywołać burze mózgów w tym temacie?
  5. Gdy nadejdzie oficjalny start gry to czy:
    a) forum obejmie nakaz komunikacji wyłącznie w języku angielskim
    b) uwzględniony jest podział
    c) posiadamy automatycznego tłumacza
    d) inna odpowiedź...
  6. Czy jest w planach program afiliacyjny dzięki któremu będziemy mogli pozyskać jakieś benefity w grze? (np. za zwerbowanie 1 znajomego - 1 typ dwudrogowy, za zwerbowanie pięciu - dwa typy dwudrogowe itp.)
  7. KLONY - zmora pierwszej wersji gry i wszystkich graczy posiadających wspólne łącze internetowe - posiadacie już system walki z oszustami uwzględniając w nim VPN, korzystanie z wielu urządzeń czy innych metod ukrywania wielu kont przez jedną osobę?
  8. Czy na forum będą się pojawiać rozgrywki ze statusem oficjalnym, nagradzane bonusami i będą ujęte w historii gry/gracza/klubu czy tylko te do których będziemy mieli dostęp poprzez stronę?
  9. Możemy się spodziewać wersji mobilnej, dedykowanej dla Android/iOS? Czy też nowe KLT pozostanie "grą przeglądarkową"?
  10. KLT to skrót od Klubowej Ligi Typerów, istnieje możliwość że w przyszłości, fundament nie będzie się opierał wyłącznie na wydarzeniach piłkarskich?

    Jeżeli ktoś posiada pytania to proszony jest o zamieszczenie ich w tym temacie unikając zbędnych komentarzy. 
    W miarę możliwości powrzucamy wszystko w jeden przejrzysty post informacyjny.

    Twórców gry, oczywiście zapraszam do odpowiedzi na powyższe pytania  Smile
Odpowiedz
#2
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. Szacowana data startu? (przybliżona, np. druga połowa lipca, pierwszy weekend sierpnia itd.)

Na dzień dzisiejszy realnym terminem startu kompletnej gry wydaje się styczeń 2024. W tej chwili pracujemy nad wdrożeniem II modułu gry, czyli KLUB (założenie, budowa) oraz RYNEK TRANSFEROWY, przy jednoczesnym uzupełnianiem i korygowaniem tego, co już działa. Kolejne etapy to budowa struktury ligowej i pucharowej, kalendarz gier, silnik meczowy... Jeszcze trochę pracy przed nami Smile
Odpowiedz
#3
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. Możemy się spodziewać wersji mobilnej, dedykowanej dla Android/iOS? Czy też nowe KLT pozostanie "grą przeglądarkową"?

KLT w formie aplikacji mobilnej to dalszy plan. Ale jest.
Odpowiedz
#4
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. Czy jest w planach program afiliacyjny dzięki któremu będziemy mogli pozyskać jakieś benefity w grze? (np. za zwerbowanie 1 znajomego - 1 typ dwudrogowy, za zwerbowanie pięciu - dwa typy dwudrogowe itp.)

W projekcie gry jest opcja skautingu, czyli systemu zapraszania do gry (werbowania) nowych graczy. Forma korzyści jakie miałby mieć zawodnik - skaut będzie jeszcze weryfikowana. Generalnie chodzi o wyeliminowanie ewentualnego klonowania kont przy tej opcji.
Odpowiedz
#5
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. Czy na forum będą się pojawiać rozgrywki ze statusem oficjalnym, nagradzane bonusami i będą ujęte w historii gry/gracza/klubu czy tylko te do których będziemy mieli dostęp poprzez stronę?

Nie. Typery i turnieje organizowane na forum nie będą miały odzwierciedlenia w historii gry.
Odpowiedz
#6
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. KLONY - zmora pierwszej wersji gry i wszystkich graczy posiadających wspólne łącze internetowe - posiadacie już system walki z oszustami uwzględniając w nim VPN, korzystanie z wielu urządzeń czy innych metod ukrywania wielu kont przez jedną osobę?

W projekcie jest mechanizm weryfikacji kont pod względem niepowtarzalności. Szczegóły techniczne będą jeszcze konsultowane z Kubą (naszym programistą). Wynik takiej weryfikacji będzie widoczny przy każdym zawodniku w postaci wykresu FairPlay.
Odpowiedz
#7
(17-06-2023, 12:15 AM)Rachelek napisał(a):
  1. KLT to skrót od Klubowej Ligi Typerów, istnieje możliwość że w przyszłości, fundament nie będzie się opierał wyłącznie na wydarzeniach piłkarskich?

Tylko piłka nożna.
Odpowiedz
#8
Czołem Rachelek

Kwestie marketingowe gry to będzie moja działka. Jestem na etapie tworzenia planu marketingowego i rozwoju gry.

Jeśli macie możliwości, pomysły na rozwój, sugestie - serdecznie zapraszam i otwieram dyskusję Smile
Odpowiedz
#9
Tak myślę, oczywiście poza jakimiś grafikami/banerami, itp. to może warto iść w film promocyjny lub/i potem, kiedy zacznie się prawomocny sezon jakieś regularne mini-vlogi, np. podsumowujące dany tydzień typowania, wydarzenia ligowe.
Sprawdzić się może także jakiś konkurs, np. na fb - typu udostępnij stronę/polub stronę/komentarz, itp., a następnie losowanie nagród wśród osób spełniających kryteria konkursu, np. typów dwudrogowych czy konta premium na 7/14/30 dni.

To takie szybkie, proste, podstawowe pomysły, pomyślę jeszcze nad czymś bardziej ambitniejszym Big Grin
Odpowiedz
#10
Hipek parafrazując :
- film promocyjny (ale gdzie? facebook, YouTube?), jak z zasięgami?
- mini - vlogi ? Coś w stylu mini prasy, raportującej co się dzieje w grze?
- konkursy aktywizujące obecnych graczy.

Czy chciałbyś coś dodać ? Smile
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości