KickOff / KO
1. Udział w typerze wezmą wszyscy zawodnicy, którzy potwierdzą chęć udziału w temacie (parzysta liczba graczy).
2. Terminarz zostanie utworzony po ustaleniu liczby graczy.
3. Gracze, którzy rywalizują ze sobą w danej kolejce wybierają jeden z meczy weekendowego zestawu KLT dla swojego przeciwnika.
3a. Zawodnicy mogą wzajemnie proponować sobie ten sam mecz, ale nie mogą typować tego samego wyniku tego meczu. Uznaje się typ zawodnika, który szybciej podał wynik.
4. Typujemy dokładny wynik meczu.
5. Wytypowanie dla przeciwnika meczu, który został przełożony lub się nie odbył skutkuje przegraną 0-5.
Punktacja:
1. Trafienie liczby bramek zdobytych przez drużynę gospodarzy = ile bramek tyle punktów
2. Trafienie liczby bramek zdobytych przez drużynę gości = ile bramek tyle punktów
3. Niedokładne trafienie wyniku = 3 punkty
4. Dokładne trafienie wyniku = 5 punktów
Klasyfikacja:
1. Za wygrany pojedynek zawodnik otrzymuje 1 duży punkt.
2. Za remis zawodnik otrzymuje 0 punktów.
3. Za przegraną zawodnik otrzymuje 0 punktów.
4. O miejscu w tabeli decydują kolejno: duże punkty, zdobyte małe punkty, różnica zdobyte/stracone, mniejsza liczba straconych małych punktów.
5. Dobór par na bazie systemu szwajcarskiego.
Zapraszam do zabawy.
1. Udział w typerze wezmą wszyscy zawodnicy, którzy potwierdzą chęć udziału w temacie (parzysta liczba graczy).
2. Terminarz zostanie utworzony po ustaleniu liczby graczy.
3. Gracze, którzy rywalizują ze sobą w danej kolejce wybierają jeden z meczy weekendowego zestawu KLT dla swojego przeciwnika.
3a. Zawodnicy mogą wzajemnie proponować sobie ten sam mecz, ale nie mogą typować tego samego wyniku tego meczu. Uznaje się typ zawodnika, który szybciej podał wynik.
4. Typujemy dokładny wynik meczu.
5. Wytypowanie dla przeciwnika meczu, który został przełożony lub się nie odbył skutkuje przegraną 0-5.
Punktacja:
1. Trafienie liczby bramek zdobytych przez drużynę gospodarzy = ile bramek tyle punktów
2. Trafienie liczby bramek zdobytych przez drużynę gości = ile bramek tyle punktów
3. Niedokładne trafienie wyniku = 3 punkty
4. Dokładne trafienie wyniku = 5 punktów
Klasyfikacja:
1. Za wygrany pojedynek zawodnik otrzymuje 1 duży punkt.
2. Za remis zawodnik otrzymuje 0 punktów.
3. Za przegraną zawodnik otrzymuje 0 punktów.
4. O miejscu w tabeli decydują kolejno: duże punkty, zdobyte małe punkty, różnica zdobyte/stracone, mniejsza liczba straconych małych punktów.
5. Dobór par na bazie systemu szwajcarskiego.
Zapraszam do zabawy.